Πάντα υπάρχει η περίπτωση να σας σταλθεί λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Το προσωπικό της Olympus Sport καταβάλει τεράστια προσπάθεια μέσα σε λογικά πλαίσια, ώστε να ελαχιστοποιήσει αυτά τα λάθη. Ωστόσο κάποια απ’ αυτά είναι εκτός δυνατότητας όπως για παράδειγμα η περίπτωση που το παραλάβαμε ελαττωματικό από το εργοστάσιο.
Επιστροφές και αλλαγές επιτρέπονται σύμφωνα με τους παρακάτω κανόνες:
- Οι επιστροφές που προκύπτουν από δικιά μας αμέλεια ή λάθος γίνονται άμεση αντικατάσταση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και τον απαραίτητο έλεγχο.Τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται η Olympus Sport.
- Τα προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή απέκτησαν κάποια ζημιά όπως σκίσιμο, που δημιουργήθηκε εντός 10 ημερών από την αγορά τους, μπορούν να αλλαχθούν εφόσον σταλθεί μία φωτογραφία στο email info@olympusport.gr, που απεικονίζετε καθαρά το ελάττωμα ή η ζημιά.
Μετέπειτα θα ειδοποιηθείτε σχετικά με το αν θα αντικατασταθεί και για την διαδικασία αντικατάστασης.
Αυτό γίνεται διότι πολλές φορές οι ζημιές προέρχονται από λανθασμένη χρήση του προϊόντος.
- Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι σε άθικτη κατάσταση και περιέχουν την συσκευασία τους μπορούν να αλλαχθούν εντός 20 ημερών. Εάν το ελλάτωμα του προϊόντος είναι από το εργοστάσιο τα έξοδα αποστολής τα χρεωνόμαστε εμείς, αλλιώς τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Τα έξοδα επιστροφής είναι 5 ευρώ για επιστροφές από Ελλάδα.